Mar 9, 2013

Misi Kembali

Pertama-tamanya..


INI TIADA KAITAN DENGAN MISI KE LAHAD DATU.



Ini hanya misi "Back To Basic", means, aku kene teruskan perjuangan diet aku yang telah sekian lama aku abaikan setelah aku pregnant-threatened abortion-miscarriage (Al-Fatihah to our precious)



Dalam Disember 2012, aku dapat tau aku preggy...Dato' kasi green light boleh makan banyak... almaklum, green light dah dapat...eden melantak ikut kemahuan tapi tidak melampaui batas! kihkih...



Dulu (masa disahkan positif) berat badan : 58kg.

Sekarang (Lepas habis pantang keguguran) : 61kg


ohhhooo....ketahuilah....nak mengurangkan even 100gram lemak tu sangaattttt la susah..TAPI..tang menaikkan, jangan cakap 100gram, 1kilogram terus pun tersangaattt la senang!


hurmmm..........


start Isnin nih...misi aku kembali.

wish me luck!





p/s: Jumpa website yang sangat la membantu dalam proses mengurangkan lemak. Klik nih : SusuSejat.Com










No comments: