Nov 22, 2012

Unknown Feeling





Bila seseorang bertanya,
Dah berisi ker?

Aku akan jawab,
Eh, belum lagi (sambil senyum dengan ceria)

Apa aku rasa?
Kelat. Teramat kelat.



Bila seseorang yang selalu berkomunikasi dengan aku bertanya,
Dah berisi ker?

Aku akan jawab,
Belum (sambil senyum)

Apa aku rasa?
Pahit. Tersangat pahit




Bila seseorang yang rapat dengan aku bertanya,
Dah berisi ker?

Aku akan jawab,
Belum la (sambil menggerakkan sedikit centimeter panjang bibir aku)

Apa aku rasa?
Pedih. Terlalu pedih




Bila seseorang yang sangat mengenali aku, sangat rapat dengan aku, sangat paham dengan aku bertanya,
Dah berisi ker?

Aku akan jawab,
hehe

Apa aku rasa?
Unkown feeling.... Unexplained feeling...






How I wish they know how someone like me feel when it come to this particular topic. I can called myself as a very hypocrite person because so good at hiding what I really feel when it come to this subject. 



Oh Allah,
Our Mighty Allah,

Please, grant my wishes.






p/s : Allah knows BEST.



No comments: